1 Aralık 2018 Cumartesi

Bize Türklere özgü psikolojik baskıyla ikna yöntemleri



Bize Türklere özgü psikolojik baskıyla ikna yöntemleri

* Allasen ölümü gör diyerek psikolojik baskı uygulamak...
* "Lütfeeeeennnnn" kelimesini uzatmak ve dudakları büzmek.
* Tamam sen otur zaten ben giderim bakkala.
* 'Yemezsen arkandan ağlar' diye duygu sömürüsü yapmak...
* Gözünün yağını yiyeyim... Hatta daha ilerisi bile vardır "Gözünün yağında dört yumurta kırayım..."
* İki gözüm önüme aksın ki!
* Allah seni inandırsın diye başlayan cümleler...
* İki gözüm önüme aksın yemini...
* Bu işi sadece sen yaparsın diye gaz vermek
* Allah'ını, peygamberini seviyorsan...
* Sütümü sana helal etmem.
* Yalancının taaa... diye başlayan cümleler...
* Ben yalan mı söylüyorum şimdi?
* Yalan söylüyosam şurdan şuraya gitmek nasip olmasın.
* Sen şu işi hallet dile benden ne dilersen.
* Ya yemin ederim bak ben kolay kolay yemin etmem bilirsin.
* Ekmek mushaf çarpsın ki yemini.
* Çok samimi söylüyorum bak.
* Abi Allah belamı versin ki aynen böyle söyledi.
* Sen bunu al bana dua ediceksin.
* Geliyor terlik!
* Ya olum sen bana güven!
* İstersen seve seve yaparsın ya da...
* Şurdan şuraya gitmek nasip olmasın.
* Karışma bende.
* Oğlum hadi lan. Hadi lütfen la.
* Aa ya benim kaynımda da var o, iyi biliyorum!
* Yalanım varsa Arap olayım!
* Bana inanmıyorsan X'e sor...
* Bu işi anca sen yaparsın...
* Senin çocuğunda sana yapar inşallah!.
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder