8 Nisan 2018 Pazar

Dua Lipa "New Rules"şarkısının ingilizce ve Türkçe Sözleri - Şarkının Türkçe Sözleri


Dua Lipa "New Rules"şarkısının ingilizce ve Türkçe Sözleri - Şarkının Türkçe Sözleri
One, one, one…
Bir,bir,bir…

Talkin’ in my sleep at night
Geceleri uykumda konuşurken

Makin’ myself crazy
Kendi kendime deliriyorum

(Out of my mind, out of my mind)
(Kafamın dışında, kafamın dışında)

Wrote it down and read it out
Yaz ve oku

Hopin’ it would save me
Beni korumanı umuyordum

(Too many times, too many times)
(Bir çok kez, bir çok kez)

My love, he makes me feel like nobody else
Aşkım , o beni hiç kimse değilmişim gibi hissettiriyor

Nobody else
Kimse

But my love, he doesn’t love me, so I tell myself
Ama aşkım , o beni sevmez, bu yüzden kendi kendime söyleyebilirim

I tell myself
Kendi kendime söyleyebilirim

One, don’t pick up the phone
Bir, telefonla konuşma

You know he’s only calling ’cause he’s drunk and alone
Biliyorsun o yalnızca arıyor çünkü o sarhoş ve yalnız

Two, don’t let him in
İki , girmesine izin verme

You’ll have to kick him out again
Sen onu tekrar dışarı iteceksin

Three, don’t be his friend
Üç, onun arkadaşı olma

You know you’re gonna wake up in his bed in the morning
Biliyorsun sen sabahları onun yatağında uyanıyorsun

And if you’re under him, you ain’t getting over him
Ve eğer sen onun altındaysan , sen onu kenara alamazsın

NAKARAT
I got new rules, I count ’em
Yeni kurallarım var , onları sayarım

I got new rules, I count ’em
Yeni kurallarım var , onları sayarım

I gotta tell them to myself
Onları kendi kendime söyledim

I got new rules, I count ’em
Yeni kurallarım var , onları sayarım

I gotta tell them to myself
Onları kendi kendime söyledim

I keep pushin’ forwards, but he keeps pullin’ me backwards
İleri itiyorum ama o beni geri çekiyor

(Nowhere to turn) no way
(Dönmek için hiç bir yer yok) hiç bir yol

(Nowhere to turn) no
(Dönmek için hiç bir yer yok) hayır

Now I’m standing back from it, I finally see the pattern
Şimdi ben geriye doğru dayanıyorum ,sonunda şekilleri gördüm

(I never learn, I never learn)
(Asla öğrenmedim , asla öğrenmedim )

But my love, he doesn’t love me, so I tell myself
Ama aşkım , o beni sevmiyor, bu yüzden kendi kendime söyleyebilirim

I tell myself
Kendi kendime söyleyebilirim

I do, I do, I do
Ben yaparım,yaparım,yaparım

Practice makes perfect
Mükemmellik için pratik yap

I’m still tryna’ learn it by heart
Ben hala onu ezbere öğrenmeyi deniyorum

(I got new rules, I count ’em)
(Yeni kurallarım var, onları sayarım )

Eat, sleep, and breathe it
Ye , uyu ve nefes al

Rehearse and repeat it, ’cause I
Prova yap ve tekrarla , çünkü ben

(I got new, I got new, I…)
(Ben yen, ben yeni , ben …)

Don’t let him in, don’t let him in
Girmesine izin verme, girmesine izin verme

Don’t, don’t, don’t, don’t
Verme, verme, verme, verme

Don’t be his friend, don’t be his friend
Onun arkadaşı olma, onun arkadaşı olma

Don’t, don’t, don’t, don’t
Olma,olma,olma,olma

Don’t let him in, don’t let him in
Girmesine izin verme, girmesine izin verme

Don’t, don’t, don’t, don’t
Verme, verme, verme, verme

Don’t be his friend, don’t be his friend
Onun arkadaşı olma, onun arkadaşı olma

Don’t, don’t, don’t, don’t
Olma,olma,olma,olma

You gettin’ over him
Sen onu alabilirsin
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder